Emigrare

Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Emigrare

Informatii despre procesul de emigrare in Canada.


4 participanți

    Merita sa sper?

    avatar
    ElaElis
    sunt in trecere
    sunt in trecere


    Mesaje : 2
    Data de inscriere : 22/11/2010

    Merita sa sper? Empty Merita sa sper?

    Mesaj Scris de ElaElis Lun Noi 22, 2010 9:34 pm

    Mi-a venit ideea de a emigra! Cu fiecare zi care trece, ideea se intepeneste mai bine in mintea mea! Ma cam sperie, dar imi zic ca as putea reusi!
    Am 29 de ani, am absolvit Fac, de Litere Franceza- Engleza. Le stapanesc foarte bine pe ambele. Nu am profesat strict in domeniu. Lucrez ca invatatoare. Nu prea imi iese la socoteala ce as putea face din clipa ajungerii mele acolo! Program de integrare, posibil studii (as fi dispusa!); Puterea financiara nu este prea mare .... bugetar, deh ...
    Are rost sa incep sa visez la Canada?
    avatar
    paulesco
    Admin
    Admin


    Mesaje : 662
    Data de inscriere : 20/11/2009
    Localizare : GRAAL

    Merita sa sper? Empty Re: Merita sa sper?

    Mesaj Scris de paulesco Lun Noi 22, 2010 11:20 pm

    ElaElis a scris:Mi-a venit ideea de a emigra! Cu fiecare zi care trece, ideea se intepeneste mai bine in mintea mea! Ma cam sperie, dar imi zic ca as putea reusi!
    Am 29 de ani, am absolvit Fac, de Litere Franceza- Engleza. Le stapanesc foarte bine pe ambele. Nu am profesat strict in domeniu. Lucrez ca invatatoare. Nu prea imi iese la socoteala ce as putea face din clipa ajungerii mele acolo! Program de integrare, posibil studii (as fi dispusa!); Puterea financiara nu este prea mare .... bugetar, deh ...
    Are rost sa incep sa visez la Canada?
    Orice este posibil. Ce veti face? Aveti tot timpul din lume sa va hotarati. Conditia este sa ajungeti in Canada. Sper ca nu doriti sa faceti pasul acesta de una singura.
    avatar
    iulia
    interesat de subiect
    interesat de subiect