Emigrare

Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Emigrare

Informatii despre procesul de emigrare in Canada.


+2
tender
nico89
6 participanți

    viza turisitca

    avatar
    nico89
    sunt in trecere
    sunt in trecere


    Mesaje : 4
    Data de inscriere : 08/02/2011
    Varsta : 34

    viza turisitca Empty viza turisitca

    Mesaj Scris de nico89 Mar Feb 08, 2011 2:33 pm

    Buna ziua, sunt noua pe acest forum si am cateva intrebariin ceea ce priveste dosarul pentru aplicare la viza turistica.As vrea sa merg in vacanta de vara in vizita la prietenul meu,cu care sunt impreuna de 4 ani .Cu aceasta ocazie ii voi cunoaste si eu parintii pe care pana in momentul de fata nu i am cunoscut. Ele este student si sta cu parintii si din acest motiva parintii lui mi au facut chemarea.
    Sunt studenta in anul 2 si urmez in paralel si cursurile unei scoli postliceale sanitare.Am scos adeverinte care certifica faptul ca sunt studenta la zi, dar as vrea sa stiu daca trebuie traduse si legalizate in limba franceza sau engleza.
    De asemenea as dori sa stiu cam in ce perioada ar trebui sa depun dosarul avand in vedere ca vreau sa plec la vara.
    multumesc:).
    tender
    tender
    doctorand in emigrare
    doctorand in emigrare


    Mesaje : 561
    Data de inscriere : 21/11/2009
    Localizare : Montreal

    viza turisitca Empty Re: viza turisitca

    Mesaj Scris de tender Mar Feb 08, 2011 5:27 pm

    nico89 a scris:Buna ziua, sunt noua pe acest forum si am cateva intrebariin ceea ce priveste dosarul pentru aplicare la viza turistica.As vrea sa merg in vacanta de vara in vizita la prietenul meu,cu care sunt impreuna de 4 ani .Cu aceasta ocazie ii voi cunoaste si eu parintii pe care pana in momentul de fata nu i am cunoscut. Ele este student si sta cu parintii si din acest motiva parintii lui mi au facut chemarea.